Wandeling Oostduinkerke

Jeugdklimmen

Ben je tussen 12 en 16 jaar en je wilt leren rotsklimmen ?  WBV biedt je een gepaste opleiding om dit te leren.  Meer info : neem je kijkje op deze website onder : Klimmen > Jeugdklimschool of neem contact op via jeugdklimmen@westvlaamsebergsportvereniging.be.

Wandeling Oostduinkerke

Wandeling op 11 maart 2018 te Oostduinkerke, Koksijde en Sint-Idesbald.

Heerlijk uitwaaien op het strand of je verstoppen in duin en bos. Deze wandeling loopt hoofdzakelijk door de duinen en langs de vloedlijn.  De Westhoek zou vlak moeten zijn, maar vergis je niet enkele zanderige kuitenbijters zullen je doen twijfelen. Op het einde van de wandeling zal je meer dan 500 hoogtemeters in de benen hebben. We lopen door de natuurgebiedjes van Groot-Koksijde goed voor 23.7 km wandelplezier.  De wandeling is netjes in 2 verdeeld, over de middag kunnen we picknicken in het sympathiek cafeetje  “Café Lusthof” Veurnestraat 283, 8660 De Panne. Door gebruik te maken van de kusttram kan je gemakkelijk een  halve dag meestappen dit zowel in de voormiddag als in de namiddag.

Afspraak uur: 9u15, start wandeling gezien het terrein en de afstand: stipt 9u30.

Afspraakplaats:  parkeren kan in de Noordzeedreef Oostduinkerke, voorbij het kruispunt met de Kol. d’Haenelaan  en de Gen. Notermanlaan, op andere plaatsen moet men betalen om te parkeren.

Openbaar vervoer de kusttram, begin en einde van de wandeling : halte Oostduinkerke Groenendijk bad, op de middag halte De Panne Kerk.

Wandelbegeleiders: Christine en Hans 050 35 65 39 GSM: 0479 015 150