MTB- & fiets- wandelweekend Burg Reuland

CLUBWEEKEND

INSCHRIJVING CLUBWEEKEND

MTB- & fiets- wandelweekend Burg Reuland

Voor de vijde keer gaan we met alle MTB’ers, fietsers en wandelaars samen op weekend. Als uitvalsbasis hebben we ditmaal de nieuwe KBF Vennhütte in Burg Reuland gekozen. De MTB-, fiets- en wandelmogelijkheden in de omgeving zijn onbeperkt : er zijn heel wat bewegwijzerde MTB routes, de Vennbahn kan in 2 richtingen gefietst worden en ook de wandelmogelijkheden zijn uitgebreid.

We verblijven op basis van halfpension. Dit wil zeggen avondmaal en overnachting op het lager of meerpersoonskamer op zaterdagavond, ontbijt op zondagmorgen.

De fietsen/MTB’s kunnen veilig gestald worden. Daarnaast krijg je onder begeleiding op zaterdag en zondag prachtige MTB tochten en/of wandelingen.
Wie al wil overnachten op vrijdagavond en ontbijt wil voor zaterdagmorgen, doet zelf zijn reservatie via de KBF website (http://www.klimenbergsportfederatie.be/Vennh%C3%BCtte)

Wil je erbij zijn, stort dan € 40,- pp op rekeningnummer BE68 4764 3365 2134 van WBV, Stationsdreef 148 bus 7 te 8800 Roeselare met vermelding WE Vennhütte.
De deelnemers zullen nadien individueel verwittigd worden.

Dit is een unieke kans om de nieuwe KBF hut te leren kennen en kennis te maken met een prachtige, relatief onbekende streek aan het drielandenpunt België, Duitsland, Luxemburg.

Meer info : Els Meyhui (0478/94.88.04)