Wandelweekend Vlaamse Ardennen

Wandelweekend op 9-11 november in Everbeek

Wie de Vlaamse Ardennen zegt, denkt meteen aan “op en neer”.  Dit zal er inderdaad tussen zitten evenals veel bos en groen.  En als het nog eens wil regenen in Vlaanderen, kunnen er ook modderige paadjes bij zijn.  En om jullie allen al in de stemming te brengen : we wandelen  delen van de “Duivelsroute” en de “Weerwolfroute”.

We verblijven in gite “De Schelf” in Everbeek-Beneden, Brakel ,  waar we terecht kunnen vanaf 15.00 u op vrijdagmiddag.

De wandelingen vertrekken in principe vanuit onze overnachtingsplaats. Vertrek voor de wandeling op zaterdag 10 november is stipt om 09.30 uur aan de gite zelf.

Sonja en Guido zijn ook terug van de partij om  voor de maaltijden gedurende ons verblijf te zorgen.  En wie al mee was, kan al watertanden !

Wat kan je verwachten van dit weekend ?

Overnachting op vrijdag- en zaterdagavond.  Ontbijt, picknick en avondmaal op zaterdag en ontbijt en picknick op zondag.   Sonia en Guido zorgen ook nog voor een paar versnaperingen op vrijdagavond.  En uiteraard nog 2 mooie wandelingen in de prachtige Vlaamse Ardennen.

Wel zelf mee te nemen : slaapzak  of dekbedovertrek (dekbedden zijn voorzien), hoeslaken, kussensloop (kussens zijn voorzien).  En natuurlijk aangepaste kledij en schoenen, rugzak, brooddoos (of dergelijke) en drinkfles.  Ook te voorzien : persoonlijke zaken (handdoeken, enz).

Inschrijven kan door 135,- € per persoon te storten voor 5 november op rekening nummer BE68 4764 3365 2134 van WBV, Stationsdreef  145 bus 7 te 8800 Roeselare, met vermelding Wandelweekend Everbeek.

OPGELET : de plaatsen zijn beperkt.  Zo snel als mogelijk inschrijven is dus de boodschap als je mee wil.  De datum van de overschrijving/storting is bepalend.

Nog meer info nodig : bel gerust naar Bart (0474/28 69 26) of bart@wbvvzw.be