Clubweekend WBV

KVB1 najaar 2018

Je wilt leren klimmen in een klimzaal, maar je hebt nog geen ervaring?
Dan is deze opleiding iets voor jou!!!

Klik op meer voor de details

CLUBWEEKEND

Begin oktober is er terug ons clubweekend in de Chaveehut;  We hebben opnieuw de volledige hut afgehuurd, dus plaats voldoende voor iedereen.

En we willen er terug een echt clubfeest van maken voor alle leden van WBV.

Bij deze nodigen wij dan ook graag iedereen uit.

Voor wie ?        Alle WBV leden en hun gezin.

Wanneer ?        Zaterdag 6 en zondag 7 oktober 2018

Programma :

- zaterdag 6 oktober

Voor alle activiteiten : samenkomst om 10.00 uur aan de Chaveehut in Maillen.  Voor de cursisten en begeleiders van KVB3 : samenkomst aan het betreffende massief.
Klimschool evaluatie : KVB3 in Durnal
MTB tocht : inschrijven via mountainbike@westvlaamsebergsportvereniging.be
Dagwandeling : vertrek om 10.30 uur aan de Chaveehut

Dit jaar voorzien we een heel leuke kidsactiviteit op zaterdagmorgen. We gaan op zoek naar de "leuke beestenboel" tijdens een geocache van een vijftal kilometer. We starten die morgen om 09h45 met gps en veel leute aan de parking van het klimmassief van Durnal. Ouders die meewillen zijn uiteraard welkom dit samen met hun kids te doen. Einde is voorzien rond 13h aan de parking.

Ook NIEUW : Deze maal geen BBQ maar “Bergip Toafle”   met onder andere : Tiroler bergpasta, tartiflette, bergvarkenragout, goulashsoep, käsespätzle, Walliser Gröste en als dessert Apfelstrudl  (dit wil dus zeggen dat er dit jaar geen “dessertenwedstrijd” is).

- zondag 7 oktober :
Na het ontbijt is er keuze :  wandelen of fietsen (laat vooraf weten als je interesse hebt voor een fietstocht)
Klimmen : mogelijkheid om te klimmen na onderlinge afspraken

Voor het vlotte verloop vragen we jullie in te schrijven tegen ten laatste 30 september.  De kostprijs voor de “Bergip Toafle”  bedraagt 20 Euro per persoon.  Kinderen tot en met 12 jaar betalen de helft van de prijs, dus 10 Euro.  Alle leden die gedurende het jaar aan 3 clubactiviteit hun medewerking hebben verleend, krijgen  de BBQ gratis.  De personen die hiervoor in aanmerking komen, worden door iemand van het bestuur persoonlijk verwittigd.

Om alles zo eenvoudig mogelijk te houden, zijn de prijzen herleid tot 2 categorieën :

Overnachting + ontbijt   + 12 jaar

Overnachting + ontbijt   - 12 jaar

Gratis overnachting + ontbijt

Bergip Toafle (exclusief drank)  + 12 jaar

Bergip Toafle  (exclusief drank)  - 12 jaar

B

Bergip Toafle club-medewerker(exclusief drank)

C

Opgepast : er kan niet meer ter plaatse betaald worden.  Daarom vragen we u om voor 30 september te storten aan de hand van volgend systeem : in de mededeling beginnen met uw naam met daarna de juiste combinatie.  Indien u met meerdere personen komt, gelieve tussen de verschillende codes een +teken te willen plaatsen.  Bvb : een gezin met 2 volwassenen (waarbij 1 gratis BBQ) en 2 kinderen van -12 j : naam+1C+1A+2B+2B

Te storten op de rekening van vzw WBV, Stationsdreef 148 bus 7, 8800 Roeselare  -
Rek. N° BE68 4764 3365 2134