Statutaire Algemene Vergadering

(Re-)start to mountainbike

(Re-) start to mountainbike

Zoals jullie weten zijn wij gedwongen geweest om de Algemene Vergadering van de vzw WBV, die normaal gezien voorzien was op 15 maart 2020 in Roeselare, te annuleren.

Wettelijk gezien zijn we wel verplicht om een Algemene Vergadering te organiseren voor eind juni van dit jaar.
Er is echter een, in het kader van de huidige Coronamaatregelen goedgekeurd KB, dat vzw's toestaat om deze wettelijke termijn te verlengen met 10 weken, dus uiterlijk tot eind de eerste week van september.  Een andere verplichting is dat het bestuursorgaan van de vzw zijn leden daaromtrent moet informeren.
De Raad van Bestuur van WBV heeft op 7 mei unaniem beslist om voorlopig geen schriftelijke Algemene Vergadering te organiseren.
Wij opteren om nog af te wachten en bij voorkeur een gewone Algemene Vergadering te houden, wel met inachtneming van de uiterlijke wettelijke datum.

Van zodra we een nieuwe datum kennen zullen we jullie hiervan op de hoogte brengen. (enkel indien werkelijk niets anders mogelijk is, zal alsnog een schriftelijke Algemene Vergadering gehouden worden)