Fotowedstrijd 2024

Beker van West-Vlaanderen sportklimmen

Zaterdag 19 oktober in Seafront Boulder in Zeebrugge

Zaterdag 16 november in Black Box Boulder in Kortrijk

Twee lengte manches (top-rope), in het voorjaar, en twee Bouldermanches, in het najaar, zullen de beste klimmer van West-Vlaanderen bepalen.

#fotowbv24

Plaats je mooiste foto van je (bergsport-)vakantie op de facebook-groep van WBV en zet er #fotowbv24 bij.

Het bestuur van WBV kiest de mooiste foto tussen de 5 foto’s die de meeste likes hebben.

Misschien win je wel een waardebon ?

Plaats je foto tussen 1 juli 2024 en 15 september 2024 op de facebookgroep van WBV!! De bekendmaking van de winnende foto en prijsuitreiking gebeurt op 5 oktober 2024 tijdens het clubweekend in de Chaveehut.

Reglement :

1. Adres facebookgroep van WBV : https://www.facebook.com/groups/99279886309/
  2. De foto’s worden gerangschikt volgens het aantal likes die de foto heeft op 15 september 2024. Vervolgens kiezen de bestuursleden tussen de 5 foto’s met de meeste likes de foto die volgens hen het mooiste is.
  3. De wedstrijd staat open voor de leden van de West-Vlaamse Bergsportvereniging vzw.
  4. Elk lid van de vereniging mag met verschillende foto’s aan de wedstrijd deelnemen. Wil een lid met verschillende foto’s deelnemen, moet elke foto in een apart bericht worden geplaatst. Foto’s die gezamenlijk in 1 bericht worden geplaatst komen niet in aanmerking voor de wedstrijd.
  5. Enkel de foto’s die tussen 01/07/2024 en 15/09/2024 met vermelding van #fotowbv24 op de facebookgroep worden geplaatst komen in aanmerking voor de wedstrijd.
  6. Door deelname aan de wedstrijd geeft de deelnemer het recht aan de vereniging om de foto te publiceren op haar website of Nieuwsbrief.
  7. Door deelname aan de wedstrijd aanvaardt de deelnemer dit reglement.