Wandelweekend Loker (Heuvelland) = VOLZET

Beker van West-Vlaanderen sportklimmen

Zaterdag 19 oktober in Seafront Boulder in Zeebrugge

Zaterdag 16 november in Black Box Boulder in Kortrijk

Twee lengte manches (top-rope), in het voorjaar, en twee Bouldermanches, in het najaar, zullen de beste klimmer van West-Vlaanderen bepalen.

Wandelweekend Loker (Heuvelland) = VOLZET

Wandelweekend : 8-11 november in Loker-Heuvelland

Vele malen zijn we reeds gaan wandelen in het Heuvelland. Nu gaan we daar terug naar toe maar blijven we er een lang weekend. We verblijven in de vakantiewoning “4 Windenhof” in Loker, waar we terecht kunnen vanaf 16.00 u op vrijdagmiddag. De wandelingen vertrekken in principe vanuit onze overnachtingsplaats. Aanvang van de wandelingen op zaterdag 9 november en zondag 10 november is stipt om 09.30 uur aan de vakantiewoning. Ook op maandag 11 november is er een wandeling voorzien maar dan zullen we wel vroeger terug zijn (rond 15.00uur) aan de vakantiewoning (die moeten we ten laatste om 18.00 uur verlaten hebben). Wat kan je verwachten van dit lange weekend ? Overnachting op vrijdagavond, zaterdagavond en zondagavond. Ontbijt, picknick en avondmaal op zaterdag en zondag. En ontbijt en picknick op maandag. Zoals we reeds een paar jaar doen, zorgen we samen voor het ontbijt en de lunchpakketten. We zorgen voor een hapje en een drankje op vrijdag. Voor de zaterdagavond hebben we voor “afhaling” gekozen : een winter BBQ waarbij we wel zelf moeten zorgen voor het braden van het vlees. Voor de zondagavond hebben we voor een “croque” maaltijd gekozen. En natuurlijk 3 prachtige wandelingen in de directe omgeving van ons verblijf. Is voorzien : opgemaakte bedden !! Zelf mee te nemen : aangepaste kledij en schoenen, rugzak, brooddoos (of dergelijke) en drinkfles. Ook te voorzien : persoonlijke zaken zoals toiletzak, handdoeken, enz. Iedere deelnemer zorgt ook voor 1 keukenhanddoek. Inschrijven kan door 180,- € per persoon te storten voor 31 oktober op rekening nummer BE68 4764 3365 2134 van WBV, Hippoliet Spilleboutdreef 56 bus 32 te 8800 Roeselare met vermelding : WE Loker en je naam. OPGELET : de plaatsen zijn beperkt. Snel inschrijven is dus de boodschap als je mee wil. De datum van de overschrijving/storting is bepalend. De deelnemers zullen nadien individueel (of per gezin) verwittigd worden. Nog meer info nodig : bel gerust naar Bart (0474/28 69 26) of bart@wbvvzw.be